Практичні заняття

Практична робота 1. Види реклами: зовнішня, на транспорті, газетна, журнальна, радіо-, телереклама, інтернет-реклама

1. Прочитайте і законспектуйте:
- розділ 5 "Каналы рекламной коммуникации и средства рекламы" (С. 202—274) книги Ромат Е., Сендеров Д. Реклама: теория и практика. Стандарт третьего поколения. 8-е изд. / Е. Ромат, Д. Сендеров. — СПб : Питер, 2011. —512 с. — (Серия "Учебник для вузов").
- частину розділу 3 "Каналы распространения рекламы" (С. 51—73) книги Мудров А. Н. Основы рекламы : учебник; 2-е изд. перераб. и доп. / А. Н. Мудров. — М. : Магистр, 2008. — 397 с.

2. Перегляньте словники та випишіть усі назви видів реклами з їхніми тлумаченнями (на звичайний аркуш, який вкладатиметься в папку):
Глосарій сфери інтернет-реклами
3. Підготуйте фотоколекцію зразків різних видів реклами, підпишіть назви цих видів (презентується на занятті в роздрукованому вигляді або в PowerPoint). Під час презентації в аудиторії потрібно буде коротко аргументувати, що це один вид реклами, а не інший. Переможе той, хто дібрав приклади до найбільшої кількості видів реклам і зробив найменше помилок при визначенні цих видів.
4. Підготуйте про запас 15 чистих флеш-карток (під кінець заняття запишемо терміни "бігборд (білборд)", "сітілайт", "рекламна тумба", "брандмауер", "штендер", "постер", "POS-матеріали", "хмарочос (як формат реклами)", "pop-up/pop-under", "кетфіш", "прерол", "юнікаст", "ембієнт-реклама".


Практична робота 2. Історія реклами в іменах: Лео Бернетт, Девід Огілві, Білл Бернбах, Россер Рівз, Клод Гопкінс  

Об'єднайтеся в п'ять команд. Кожна команда має обрати одного з рекламістів і підготувати на заняття матеріали для лепбука:
- основні короткі факти біографії, не зловживати датами;
- роздруковки, вирізки для оформлення (портрети, фото робіт, логотипи заснованих рекламних агентств, цитати etc.).
Можна взяти й маркери, фломастери, кольоровий папір, наліпки для оформлення - на ваш смак.
Лепбуки будемо створювати на занятті. Ватмани за мною.


Практична робота 3. Огляд найвідоміших рекламних кампаній ХХ–ХХІ століть. Засоби стимулювання креативності

1. Підготуйте презентацію на одну з тем:
- «Рекламна кампанія «____» ___ року: історія успіху».
- «Рекламна кампанія «____» ___ року: історія поразки».
Наприклад. "Рекламна кампанія "Old Spice: Smell Like a Man, Man" 2010 року: історія успіху".

Що має бути в презентації?
- бренд, для якого розроблялася рекламна кампанія (+ 1-3 речення про бренд);
- рекламна агенція, яка розробляла кампанію;
- мета кампанії;
- цільова аудиторія;
- час проведеняя, тривалість;
- власне реклама (фото, відео);
- результати кампанії.

Про які рекламні кампанії розповісти? Можна почати з пошуку "best / worth advertising campaigns" (українською та російської інформації обмаль). Розгляньте також варіанти:
- Old Spice: Smell Like a Man, Man  (ще джерело)
- Volkswagen: Think Small
- Apple: Think Different
- Apple: Get a Mac
- Nike: Airport  (ще джерело)
- Always: Like a Girl
- Barbie: Dads Who Play Barbie
- Coca-Cola: Share a Coke
- Google: Year in Search
- De Beers: A Dimond is Forever
- P&G: Thank You, Mom
- Avis: We Try Harder
- One Dollar Shave Club: Are Our Blades Any Good?

Звідки брати інформацію? За основу раджу взяти сайти campaignlive.co.uk та adweek.com. Але в одному джерелі рідко буває вся потрібна інофрмація. Далі - справа пошуку.

2. А) Дізнайтеся, що таке мозковий штурм та за якими загальними правилами він продиться (як розподіляються ролі та як мають поводитися учасники).

Б) Вивчіть одну з технік мозкового штурму й будьте готові випробувати її з одногрупниками (за вами роль лідера). Мета - згенерувати ідеї для персонажа чи гасла СумДУ.

Які техніки можна розглянути? Наприклад, "сходинкова техніка", "продовження ідеї", "гірлянда випадковостей та асоціацій", "метод зламу стереотипу".
Звідки ще брати інформацію? За основу раджу взяти це відео: Six Creative Ways to Brainstrom Ideas.

Практична робота 4. Некомерційна реклама: соціальна, політична, державна

Підготуйте презентацію на одну з тем:
- Визначення «соціальна реклама» в ЗУ «Про рекламу»: що не так?;
- Соціальна реклама в Україні: хто може давати, де розміщувати, які пільги? (готувати на основі ЗУ "Про рекламу");
- Соціальна реклама в Україні: змістові тенденції (переглянути 30 прикладів соціальної реклами на будь-яку цікаву вам тему - паління, інтернет-залежність, булінг тощо - і визначити 5-10 характерних особливостей);
- Реклама в передвиборчій кампанії кандидата на посаду Президента України ____ (____ рік): змістові особливості;
- Рекламна кампанія для просування нововведень у державній сфері серед населення України (наприклад, онлайн-петиції, онлайн-запис до лікаря).

Практична робота 5. Різниця між рекламою й PR. Історія PR в іменах: Едвард Бернейз, Айві Лі

1. Знайдіть та проаналізуйте п'ять визначень PR з авторитетних джерел*. Оберіть те, яке, на вашу думку, найкраще виражає сутність PR, та обґрунтуйте вибір. Якщо жодне з визначень не задовольнить вас, запропонуйте власне. Аналітичне есе оформіть письмово на окремому аркуші (робота здається на перевірку).
2. Підготуйте матеріали для створення лепбуків (на вибір):
- Айві Лі
- Едвард Бернейз
- Книга Едварда Бернейза "Пропаганда" (ментальна карта).
- Книга Едварда Бернейза "Кристалізація громадської думки" (ментальна карта). Онлайн є PDF англійською - "Crystallizing Public Opinion".
Ватмани будуть.

*Авторитетні джерела - книги фахівців, наукові публікації, сайти професійних асоціацій (IPRA, PRSA, CPRS etc.).

Практична робота 6. PR у кризових ситуаціях

1. Що таке "кризовий менеджмент"?
2. Яка різниця між "кризою" та "інцидентом". Чи має різнитися реакція PR-служби організації на кризу й інцидент? Як саме?
2. Підготуйте презентацію на одну з тем:
- «PR у кризовій ситуації: історія успіху»;
- «PR у кризовій ситуації: історія поразки».

Кампанії, які раджу розглянути в першу чергу:
- Шприцева паніка PepsiCo
- Підробка тестів на шкідливі викиди VW
- Новий підйом Dell
- Злиття дочірніх компаній Bell
- Зникнення та аварія літака Малазійських авіаліній
- Персональне вибачення від o.b.: джерело 1, джерело 2

Джерела для підготовки:
Саме успешные PR-кампании в мировой практике (розділ ХІІ "Кризовий PR").

Практична робота 7. Історичний розвиток PR: як змінювалися мета й креатив? Огляд усесвітньо відомих PR-кампаній ХХ–ХХІ століть

До заняття підготувати презентацію на одну з тем:
- «PR-кампанія «____» ___ року: історія успіху»;
- «PR-кампанія «____» ___ року: історія поразки».

Джерело для підготовки
Саме успешные PR-кампании в мировой практике

Практична робота 8. PR і соціальні медіа. Засоби налагодження зв’язків із громадськістю онлайн 

 Підготуйте презентацію на одну з тем:
- «Соціальні медіа як середовище реалізації PR-стратегій. На прикладі кампанії "___"» (про кампанії, що стали можливими лише завдяки появі соціальних медіа);
- «Спілкування з громадськістю в соціальних мережах: принципи реагування на тролів, хейтерів, адвокатів брендів»

Джерела для підготовки до теми 2:

  1. Работа с негативом в интернете — боты, тролли, фейки, адвокаты бренда
  2. Работа с негативом в интернет: вытеснение и "парковка" негатива

...і подібні (шукайте з прикладами - щоб усім було зрозуміло).


Немає коментарів:

Дописати коментар