Теми лекцій
Блок «Основи реклами»
1. Вступ до курсу. Мета, завдання, навчальні цілі, регламент оцінювання. Що таке реклама? Звідки вона виникла й навіщо потрібна?
Зробити флеш-картки: реклама, цільова аудиторія, медіа, маркетинг, маркетинговий мікс (4P), промоушн-мікс.
*Цікава й нескладна розповідь про маркетинговий мікс
тут.
2. Хто вони – найвпливовіші особистості в розвитку реклами?
Зробити флеш-картки: Девід Огілві, Лео Бернетт, Біл Бернбах, креативна революція в США.
Презентація до лекції 2
3. Як виглядає рекламна кампанія зсередини? Які компетенції потрібні рекламісту сьогодні?
Зробити флеш-картки: кампанія, RACE, позиціювання, УТП, меседж, таргетинг, тейлоринг.
4. Як пов’язані реклама й журналістика? Яка реклама порушує закон та етику?
Зробити флеш-картки: етика, Міжнародний кодекс рекламної практики, ЗУ «Про рекламу», нативна реклама.
Блок «Основи PR»
5. Що таке PR? Яка різниця між PR і рекламою?
Зробити флеш-картки: public relations (зв’язки з громадськістю), менеджмент, стейкхолдери, пабліситі
.
6. Як виник та розвивався PR?
Зробити флеш-картки: прес-агент, Едвард Бернейз, Айві Лі, етапи становлення PR, комітет Крілла.
7. Як виглядає PR-кампанія «зсередини»? Які компетенції потрібні PR-фахівцю сьогодні? Як пов’язані PR і журналістика?
Зробити флеш-картки: місія організації, прес-секретар, медіа рілейшнз, прес-реліз, прес-анонс, пітч.
8. Які напрями PR-діяльності існують? Який PR порушує закон та етику?
Зробити флеш-картки: зовнішні групи громадськості, внутрішні групи громадськості, IPR, Кодекс IPRA.
Немає коментарів:
Дописати коментар